Sobre mí

13 ago 2014

Oda al melón

Estamos en plena época de melones, por fin! Estaba esperando a esta fruta todo el invierno. Ahora compro directamente 4 piezas a la vez y las dejo madurar en mi casa y potenciar aún más su sabor dulce.


 


Para un smoothie divino de melón necesitamos:

1/4 - 1/2 del melón maduro - cortamos, ponemos en la batidora, batimos y chin chin!


Más rápido y simple imposible!  Y lo mejor es que no hace falta añadir nada más - está perfecto así como es. También podéis congelar antes el melón y tomar lo como helado cremoso. Su sabor es suave y dulce, me recuerda a plátanos con vainilla o leche con miel.

Creo que he descubierto mi desayuno favorito de este verano.

------------------------------------------------------------------------------------

Óda na meloun

Konečně je tu melounová sezóna a tak v těchto dnech kupuju vodní a zelené melouny rovnou po 4 kusech a doma je nechávám dozrát, aby jejich chuť byla ještě výraznější a medovější.

 
Na božské melounové smoothie potřebujeme: 
1/4 - 1 zralý meloun (podle velikosti) - nakrájíme, dáme do mixéru, umixujeme a na zdraví!

Rychleji a jednodušeji to už snad připravit nejde :). Např. já mám umixováno ve Vitamixu za 20 vteřin. 

A to nejlepší na tomto osvěžujícím nápoji je, že není třeba nic dalšího přidávat - je perfektní jen tak. Chuťově mi připomíná vanilkové banány nebo mléko s medem :). Chcete-li můžete dát nakrájený meloun předem na pár hodin do mrazáku a vychutnat si ho jako krémovou zmrzlinu. 

Myslím, že jsem právě objevila svého snídaňového favorita pro letní dny!


No hay comentarios:

Publicar un comentario